برای هدیه شب یلدا چی بخرم؟

شب یلدا در فرهنگ ایرانی شبی پر از شادی است و مناسبتی است که همه ساله افراد این شب را در کنار یکدیگر جمع شده و به شادی و سرور می پردازند. از این رو شب یلدا در نظر ایرانیان شبی پر از خاطرات خوب و به یادماندنی است. شب یلدا تنها یک دقیقه نسبت به شب های دیگر طولانی تر است و در آیین و فرهنگ ایران باستان ارزش حتی یک دقیقه بیشتر برای زندگی و شادی انسان ها در کنار هم باید گرامی داشته شود.

بنا به سنتی قدیمی و دوست داشتنی، افراد و اقوام در شب یلدا کنار یکدیگر جمع شده و این شب را جشن می گیرند. معمولا در این شب فرزندان و نوه ها به خانه بزرگترها می روند و با هم به شادی این شب می پردازند. بخشی از بینظیر بودن شب یلدا مربوط به خاطره های شیرین و دورهمی شب یلداست و بخشی هم مربط به خوردنی های خوشمزه این شب.

حال ممکن است برای این شب بخواهیم خودمان هم سوپرایزی برای عزیزانمان داشته باشیم؛ مثلا بخواهیم برای اعضای خانواده یک باکس گل یلدایی یا یک پکیج شب یلدا بفرستیم. حتی ممکن هست از خانواده خودمان دور باشیم و بخواهیم از راه دور شب یلدا را با عزیزانمان جشن بگیریم. در اینجا استفاده از خدمات آنلاین بکار می آیند و می توانند به شیوه ای مطلوب شما را به مقصودتان برسانند. گلفروشی آنلاین مای گلدیس نیز یکی از وبسایت های پیش رو در زمینه خدمات هدیه و سوپرایز بوده تا شما بتوانید با خیالی آسوده بهترین و باکیفیت ترین هدایا شب یلدا را برای عزیزان خود ارسال نمایید. لحظه ای را مجسم کنید که عزیزانتان پس از دریافت هدیه تا چه اندازه شاد می شوند و خاطره ای زیبا و همیشگی در ذهنشان حک خواهد شد.

بخشی از هدایا در مای گلدیس بصورت ارسال باکس گل شب یلدا و بخشی دیگر پکیج شب یلدا مای گلدیس هست. پکیج های یلدا مای گلدیس متنوع بوده تا شما عزیزان بتوانید برای هر نوع سبک و سلیقه ای هدیه ای شایسته انتخاب نمایید.

میوه انار پای ثابت شب یلدا بوده و انار خوردن شب یلدا یکی دیگر از سنت های این شب است. انار هم که میوه ای سرخ و خوشرنگ بوده و زینت بخش و بازیگر اصلی یلداست: میوه ای زیبا و پرخواص که سراسر منفعت برای افراد است. انار در آیین باستان نشانی از برکت و رزق بوده و یکی از سالمترین و پرمنفعت ترین میوه هاست. انار با طعم رو به ترش برای بهبود عملکرد کبد و انار با طعم شیرین برای بهبود عملکرد قلب مفید فایده است.

گل های زیبای این شب نیز عموما طیفی از رنگ های گرم مثل گل های با رنگ قرمز، نارنجی و زرد هستند و نشانی از پاییز دارند. گل ها سراسر زیبایی اند و بنوعی تکمیل کننده ضیافت یلدا هستند. لطافت و زیبایی گل ها نگاه همگان را مسحور کرده و زیباترین شب یلدا را برای شما رقم خواهد زد. گل های غالب استفاده شده در گل آرایی باکس شب یلدا و پکیج های یلدا گل رز و گل داوودی و گل میخک هستند. هر سه گل جزو زیباترین و پرطرفدارترین گل ها بوده و دنیایی از نشاط و شادابی را به گیرنده منتقل خواهد کرد.

حتی اگر بخواهید هدیه برای نوعروسان برای شب یلدا آماده کنید، می توانید از پکیج های یلدا  بعنوان هدیه ای رسمی برای تقدیم به نوعروسان بهره ببرید و با این هدیه زیبا نگین مجلس باشید.

باکس ارمغان یلدا یک نمونه هدیه شب یلدا است که دیزاینی از گل آرایی و میوه های پاییزی در کنار هم است. باکس ارمغان یلدا جزو هدایای رسمی برای شب یلدا بوده و می توانید برای ارسال هدیه به عزیزان نیز نیز از این باکس استفاده نمایید. باکس ارمغان یلدا دارای گل های زیبای داوودی در رنگ های زیبا و متنوع است که در کنار میوه های خوش طعم انار و پرتقال قرار گرفته است.

باکس کرشمه یلدا هم جزو نمونه هدیه شب یلدا بوده که ترکیبی از میوه انار و گل رز است. باکس گل کرشمه مناسب برای هدیه شب یلدا به محبوبتان است زیراکه دیزاین این باکس بسیار خلاقانه و ظریف بوده و باب میل بانوان است.

باکس رمانتیک یلدا نیز یکی از جذاب ترین و عاشقانه ترین هدیه شب یلدا بوده و با گل های قرمز رنگ و انار دیزاین شده است. گل ها و انار به سبکی هنرمندانه در این باکس قرار گرفته اند و هدیه ای درجه یک و خاص پدید آورده اند. تنها با یک نگاه به باکس گل رمانتیک یلدا می توانید انرژی مضاعف، شادی و شور را احساس کنید و اطمینان داشته باشید که گیرنده هدیه نیز از حسن انتخاب شما مشعوف خواهد شد.

باکس گل افرا

باکس گل افرا نیز یکی از باکس های گل مناسبتی بوده و قطعا یکی از بهترین هدایای شب یلدا است. باکس گل افرا یکی از خاص ترین باکس های گل یلداست. گلدان این باکس از جنس حصیری بوده و بسیار چشم نواز است؛ زیبایی و خاطرات در این باکس به شیوه ای هنرمندانه درآمیخته شده و هدیه ای ماندگار خلق کرده است. گل های زیبای داوودی و میخک با رنگ گرم زیبایشان، نقاش زیبای این باکس گل شده اند و به آن روح زندگی بخشیده اند. این گل ها به شیوه ای خاص در این باکس گل جایی گرفته اند تا هدیه شما را بی نقص کنند و جلوه گری آن را به حد اعلای کمال برسانند.

باکس گل ستاره

باکس گل ستاره نیز یکی از کارهای مناسبتی و برای هدیه شب یلدا هست. باکس گل ستاره دیزاینی متنوع از میوه های خشک، گردو، دارچین، انار و گل آرایی است. هر آنچه برای تکمیل ضیافت شب یلدا لازم است در باکس گل ستاره یکجا جمع شده و هدیه ای دلربا و زیبا پدید آورده است. انار بکار رفته در باکس گل ستاره نمادی از سلامتی و شادابی است. انار زینت بخش یلداست و طعم دلچسب آن تکمیل کننده خاطرات این شب است. سیب میوه دیگری است که در باکس ستاره قرار گرفته است. سیب نیز میوه ای پرطرفدار و شادی بخش است. گردو و دارچین نیز بعنوان نمادی از آجیل در این باکس قرار داده شده اند تا بیانگر دوستی، شور و عشق و همبستگی باشند. گل های بکار رفته در باکس گل ستاره نیز در اوج زیبایی و هماهنگی در کنار سایر میوه ها و آجیل قرار گرفته اند و دلربایی و طرح ونقش گل ها را به اوج ظرافت رسانده اند به گونه ای که هر بیننده ای از دیدن آن احساس شعف و شادی می کند.

گیاه بنت قنسول

یکی از خوش رنگ ترین و جذاب ترین گیاهان آپارتمانی گیاه بنت قنسول یا گل کریسمس هست. کمتر کسی هست که طرفدار این گل زیبا نباشد. گیاه بنت قنسول یک گیاه بین المللی به شمار می آید و در بسیاری از کشورها در مناسبت سال نو این گیاه زیبا را هدیه می دهند و علت نامگذاری به نام گل کریسمس هم به همین خاطر بوده است. گیاه بنت قنسول در فصل پاییز و ابتدای زمستان به بالاترین سطح شادابی و طراوت خود می رسد و مناسب ترین گیاه برای هدیه دادن در فصل زمستان به شمار می آید. رنگ گلبرگ های بنت قنسول می تواند قرمز، صورتی، نباتی و سبز روشن باشد و در این بین پرطرفدارترین رنگ، بنت قنسول قرمز رنگ هست.

باکس وصال یلدا

یکی از متفاوت ترین و مهیج ترین هدایای شب یلدا باکس گل وصال است. باکس گل وصال دیزاینی متفاوت از آجیل و انار و میوه خشک است. بکتاب حافظ نیز زینت بخش این باکس شده و زیبایی آن را به حد اعلا رسانده است. اگر میخواهید برای مناسبتی خاص مثل هدیه نوعروس برای شب یلدا یا سوپرایزی خاص برای محبوبتان، کادویی خاص تدارک ببینید باکس گل وصال یلدا یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. حتی اگر از عزیزان خود دور هستید و یا میخواهید بصورت سوپرایز عزیزانتان را غافلگیر کنید می توانید روی خدمات مای گلدیس حساب کنید و هدیه مورد نظر خود را با بالاترین سطح کیفیت به دست عزیزانتان برسانید.

یلدا شبی است خاطره انگیز و چقدر این شب با حضور در کنار عزیزان خاطره انگیز خواهد بود. شاید برخی از ما بخاطر دوری نتوانیم این شب در کنار خانواده هایمان باشیم اما می توانیم با ارسال هدیه حضور خود را ثابت کنیم. مای گلدیس با امکان پرداخت ریالی و ارزی شرایطی را فراهم ساخته تا هموطنان عزیز در خارج از کشور نیز بتوانند هدیه خود را ارسال کنند و مهر و محبت را نثار عزیزانشان کنند. مای گلدیس ضامن لبخند رضایت شماست.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart