شرایط و ضوابط

در ابتدا لازمه بگیم تمام تلاش تیم مای گلدیس ارسال هدیه و سورپرایز شما با رعایت کامل تمامی شرایط و ضوابط، با بالاترین سطح کیفیت و رضایت برای عزیزانتون هست.

  • سایت مای گلدیس گواهی SSL رو داره و سایت بصورت https هست و دسترسی به اطلاعات حساب شخصی، فقط برای شما امکان پذیر هست، پس با اطمینان از مای گلدیس خرید کنید. اطلاعاتی که از شما برای ثبت سفارش و یا پاسخ به سوالات دریافت میشه در نهایت دقت نگهداری میشه و گلفروشی مای گلدیس، تمام تلاشش رو برای حفظ محرمانگی و اطلاعات شما خواهد داشت.
  • امکان ارسال سفارش در یک ساعت مشخص امکان پذیر نیست. اما برای ارسال سفارش در مراسم عروسی یا ختم یا سفارش اداری، بازه زمانی را درج کنید تا هدیه شما در بازه زمانی به دست عزیزانتون برسه.
  • دسته گل های طبیعی همراه گلدان ارسال نمیشه و برای سفارش گلدان برای دسته گل، باید بصورت جداگانه ثبت سفارش کنید.
  • باتوجه به این مساله که گلها بصورت روزانه و در تمامی ایام سال تهیه می شوند ممکن است از لحاظ رنگ و ظاهر، مقداری با تصویر تفاوت داشته باشند. در صورت موجود نبودن گل یا گلدان و یا هدیه، محصولی هم ارزش با آن جایگزین خواهد شد تا سورپرایز شما در بهترین وضعیت به دست عزیزانتون برسه.
  • متن کارت پستال یا هدیه ممکن است دست نویس و یا چاپی باشد.
  • ارسال سفارش گل، کیک و هدیه توسط پیک مای گلدیس و اسنپ صورت میگیرد. ما تمام تلاش خود را برای ارسال بی نقص سوپرایز و هدیه شما به عزیزانتون انجام میدیم.

محدوده ارسال سفارشات:


ارسال سفارشات در محدوده غرب شهر تهران انجام میگیرد و هزینه ارسال سفارش نیز براساس همین محدوده است. تحویل سفارش بین ساعت 10 تا 19 انجام میشود. درصورتیکه که گیرنده در محل حضور نداشته باشد سه بار با گیرنده تماس گرفته خواهد داشت. درصورت عدم پاسخگویی مسئولیتی بر عهده مای گلدیس نخواهد بود.

درصورتی که بعد از سه بار تماس گیرنده پاسخ ارائه داد و رویه بر برگشت محصول باشد، سفارش برگشت خواهد خورد و هزینه برگشت به عهده مشتری است. برای ارسال مجدد در اولین بازه زمانی مقدور همان روز یا روز بعد سفارش برای گیرنده با هماهنگی فرستنده هدیه، ارسال خواهد شد. هزینه ارسال مجدد نیز به عهده مشتری می باشد. ارسال سفارشات با پیک های مای گلدیس و سرویس اسنپ صورت میگیرد. اگر نظر گیرنده بر تحویل بر مکان یا شخص دیگری باشد هزینه و مسئولیت آن برعهده مشتری است.

روش تحویل سفارش

چگونگی تحویل سفارشات:

ما در تیم مای گلدیس تلاش می کنیم تا سفارشات شما به موقع تحویل داده شوند و با بالاترین کیفیت به دست عزیزانتان برسند. چگونگی تحویل گل ها به این صورت است که در تاریخی که شما انتخاب کرده اید با گیرنده، تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی برای ارسال (با حفظ حالت سورپرایز بودن سفارش) انجام خواهد گرفت.

گاهی ارسال مرسوله بدون تماس با شخص گیرنده انجام می شود و یا ممکن است در صورت تماس، گیرنده سفارش به ما پاسخ ندهد؛ در این صورت مرسوله به آدرس مورد نظر ارسال می شود و اگر گیرنده در منزل حضور نداشته باشد سعی می کنیم سفارش را به نگهبان ساختمان یا همسایه مورد اطمینان تحویل دهیم. اگر شماره تماس صحیح نباشد و یا گیرنده پاسخ ندهد و آدرس اشتباه باشد تیم مای گلدیس برای دریافت آدرسی جدید با شما تماس خواهد گرفت. در چنین مواردی باید هزینه ارسال مجدد پرداخت شود و مسئولیت افت کیفیت گل ها به دلیل گذشت زمان شما هستید.

زمان تحویل

سفارش های شما در اولین زمان پس از ثبت سفارش با توجه به آدرس گیرنده ارسال شده و زمان تحویل مرسوله نیز بستگی به آیتم های انتخابی شما و هم چنین حضور داشتن گیرنده سورپرایز در محل دارد. کلیه سفارشات همه روزه با توجه به تاریخ انتخابی شما بین ساعات 10 تا 19 به گیرنده تحویل داده می شود. شما از طریق آیتم های موجود در صفحه پرداخت می توانید تاریخ تحویل سفارش را انتخاب کنید. زمان تحویل سفارش را نمی توان گارانتی کرد حتی اگر شما زمان دقیقی را در قسمت توضیحات برایمان نوشته باشید.

هم چنین برای مراسم عروسی یا ختم بازه مورد نظر را حتما ذکر کنید تا سفارش در زمان مناسب تحویل داده شود.

هزینه ارسال:

هزینه ارسال برای هر سفارش با توجه به محل گیرنده هزینه ای بین 75000 تا 150000 تومان خواهد داشت. این افزایش هزینه در ارسال مربوط به سفارشاتی که هزینه خدمات بر آنها وارد میشود و شامل ارسال گل و هدیه به نمایشگاه و ارسال گل برای بهشت زهرا خواهد بود.

شرایط و ضوابط روش های پرداخت:

پرداخت هزینه سفارش داخل ایران از طریق درگاه پرداخت امن زرین پال صورت می پذیرد. همچنین امکان پرداخت کارت به کارت نیز فراهم شده و میتوانید در صورت تمایل از این شیوه پرداخت نیز استفاده کنید.

شرایط و ضوابط لغو سفارش:


در صورتیکه تصمیم به لغو سفارش دارید، از 24 ساعت قبل از زمان تحویل سفارش، اقدام به لغو نمایید و حتما این موضوع را به واحد پشتیبانی 09052367955 و یا 02144860013 اطلاع دهید. درصورت تایید، برگشت وجه طی سه روز کاری و با هماهنگی شما انجام خواهد شد.

در هنگام ثبت سفارش به سایز و ابعاد گل یا هدیه توجه کنید:


ابعاد و اندازه محصولات در کنار عکس و یا توضیحات متن آورده شده است و قبل از سفارش حتما توضیحات رو مطالعه کنید. مسئولیت توجه نکردن به ابعاد هدیه، به عهده مشتری است.

شرایط برگشت مبلغ سفارش:


گلفروشی مای گلدیس برای سفارشات و هدایای شما بهترین و باکیفیت ترین محصولات را انتخاب می کند. به همین منظور برای سفارش گل ها نیز بیشتر از گل های غنچه استفاده میشه تا دوام و ماندگاری بالاتری برای شما داشته باشه و بتونید برای مدت طولانی تری از زیبایی گل ها لذت ببرید. تمامی گیاهان و گلهای ارسالی پس از تایید واحد کنترل کیفیت برای ارسال آماده می شوند. درباره  نگهداری گیاهان آپارتمانی نیز، نکات لازم برای آنها ارائه شده تا با مطالعه آنها بتونید گلهای تازه و شادابی داشته باشید.

درصورت عدم رضایت شما از گل های دریافتی و یا در شرایطی که گل دریافتی شما بی کیفیت و یا پژمرده باشند حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل سفارش با پشتیبانی 09052367955 مکاتبه کنید تا پیگیری های لازم انجام شود تا درصورت تایید، کل مبلغ واریزی شما، به حساب شما برگردانده شود. پیگیری پس از زمان مذکور امکان مرجوعی را ملغی خواهد کرد.

حریم خصوصی:

  • مای گلدیس متعهد می گردد تمامی اطلاعات شما را بصورت محفوظ نگهداری کند و بستری امن برای سفارش شما فراهم کند. بدین منظور وبسایت مای گلدیس دارای گواهی SSL بوده و بصورت https میباشد.
  • اطلاعاتی که ما از شما دریافت میکنیم شامل دو دسته از اطلاعات است: اطلاعاتی که برای ثبت سفارش وارد سایت مای گلدیس وارد میکنید و دسته دیگر اطلاعاتی مانند آی پی و کوکی است که جزو اطلاعات محرمانه نیست و تنها برای خدمات رسانی بهتر وبسایت برای شما درنظر گرفته شده است.
  • تمام اطلاعات ثبت شده شده در وبسایت مای گلدیس محرمانه بوده و در اختیار ارگانی قرار داده نخواهد شد مگر به درخواست مراجع قانونی.
  • مای گلدیس سفارش شما را با بالاترین سطح کیفیت و در زمان اعلامی به دست عزیزان شما می رساند.
  • در صورتیکه امکان ارسال سفارش مقدور نباشد، مای گلدیس این مساله را با فرستنده سفارش مطرح کرده و موظف به بازپرداخت هزینه مشتری می باشد.
  • مای گلدیس موظف به رسیدگی و پاسخگویی به سوالات مشتریان درباره سفارشات تا وصول نتیجه می باشد.

خرید از مای گلدیس به منزله تایید و پذیرفتن تمام شرایط ذکر شده در بالا می‌باشد.

Shopping Cart